Een klacht indienen
Bij Domum Zorg streven we er natuurlijk naar om nooit een klacht te veroorzaken. Maar als we door ons handelen onverhoopt toch iemand ontevreden hebben gemaakt dan willen we daar graag alles van weten.
Mocht je een klacht hebben dan horen we dat bovendien graag zo snel mogelijk. Dat geeft Domum Zorg de kans om naar een oplossing te zoeken en/of een gemaakte fout te herstellen.
Elke klacht is een kans.
Hoe gaat het in zijn werk?
Onze doelstellingen
- Het zo makkelijk en laagdrempelig mogelijk maken om een klacht in te dienen.
- Het behandelen van de klacht op een manier dat de klager zich gehoord en gerespecteerd voelt.
- De klacht naar tevredenheid van de klager oplossen.
- Het verzamelen van voldoende informatie om een effectieve klachtenanalyse te kunnen uitvoeren en interne verbeteringen door te kunnen voeren.
Liever direct en persoonlijk contact? Ons interne vertrouwenspersoon is H. Goudsmid. Zij is bereikbaar via telefoonnummer 06-15306504.
Wie wil je inschakelen?
Domum Zorg:
Gebruik het online klachtenformulier op deze pagina als je je klacht graag door Domum Zorg wilt laten behandelen (zoals beschreven bij Stap 1 en Stap 2). Bijvoorbeeld als je het lastig vindt om dit in een persoonlijk gesprek te doen.
De Klachtencommissie:
Bespreek je je klacht liever met de Klachtencommissie? Download dan hier het klachtenformulier dat je daarna per post kunt opsturen aan de commissie.